Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем не пали на стартер!!!

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем не пали на стартер!!!

    Здравейте магарето взе да се инати неще да пали на стартер върти двигателя но въобще не се и опитва а на скорост пали в 2метра колата е 156 1.9 жтд смених горивният филтър първите два пъти запали след това край давайте идей шото аз не се сещам на визата не излиза нищо!!!

  • #2
    Залагам на помпа високо Виж на стартер дали имаш налягане в рейката. Трябва да е около 130-150 бара.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #3
      А как развърта стартерът?Индикациите на таблото намаляват ли светенето си,докато върти стартера?Може акумулаторът да е тръгнал да си ходи или да тегли стартера много голям ток.
      Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
        А как развърта стартерът?Индикациите на таблото намаляват ли светенето си,докато върти стартера?Може акумулаторът да е тръгнал да си ходи или да тегли стартера много голям ток.
        на стартер върти добре дюзите ги закачихме на стенд и са добре!!!

        ---------- Post added at 17:29 ---------- Previous post was at 17:28 ----------

        Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
        Залагам на помпа високо Виж на стартер дали имаш налягане в рейката. Трябва да е около 130-150 бара.
        как да я закача на визата нямаше ли опция да показва налягането???

        Comment


        • #5
          Хлабава маса може би...
          Alfa Romeo 159 1.9 16V SW

          Comment


          • #6
            Не знам визата какво може показва. Пробвай с нещо по-съвременно. Другия по-прост вариант, откачаш тръбичката на някоя дюза (тази за входното гориво) и някой да завърти на стартер. Ако пишка както пишка и на контакт значи работата е ясна.
            Last edited by oem; d.m.y г., 23:50.
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #7
              Поискай от някой регулатор за високо налягане и пробвай с него !

              Comment


              • #8
                Може и с регулатора да се пробва, но по принцип ако пали с бутане и след това няма проблеми много рядко се случва регулатора да е причинителя на проблема с паленето на стартер. Но нищо не пречи да се провери. Има един О пръстен вътре, хубаво е да се провери той както и отворите за боклуци от нафтата.

                Ако с регулатора не се оправи, и разбереш че наистина няма налягане на стартер вземи един чук и причукай помпата по корпуса.
                Last edited by oem; d.m.y г., 09:29.
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • #9
                  провери подгряващите свещи

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от ilya75 Покажи съобщение
                    провери подгряващите свещи
                    Свещите не играят никаква роля тук!
                    156 2.4JTD 136+ PS

                    Comment


                    • #11
                      Провери бушоните !!!!!!!!
                      една хонда със същите симптоми я бутахме цяла седмица.
                      излезна някъв скапан бушон
                      Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
                      159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
                      NEW 159 2.0 JTDm Black TI

                      Comment


                      • #12
                        реших проблема БЛАГОДАРЯ на всички!!! обаче и помпата има малко луфт в оста та незнам http://www.axm-auto.com/index2.php?b...menkl=1&show=1

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от vasilus Покажи съобщение
                          реших проблема БЛАГОДАРЯ на всички!!! обаче и помпата има малко луфт в оста та незнам http://www.axm-auto.com/index2.php?b...menkl=1&show=1
                          Можеш да направиш темата малко по полезна като кажеш каква беше причината.
                          156 2.0TS 155hp; Suzuki GSX-R600

                          Comment


                          • #14
                            Колегата я е описал- регулатор за налягане на горивото.
                            Честито на печелившите! На заложилите на грешен кон-"Опитайте отново"

                            Заключвам темата за да остане чиста само за този проблем
                            Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
                            sprint tropheo
                            155/1.8
                            156/2.0 Selespeed

                            Comment

                            Working...
                            X